Dit zijn mijn 2 1ste lo's Het zijn niet mijn hondjes maar die van mijn mama
Elske Scrap a lady
Aantal berichten : 4225 Registratiedatum : 22-05-11 Leeftijd : 48 Woonplaats : Lille
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 9:33 am
Leuk, deze manier van scrappen. Komt er op de tweede niks meer bij van stempels of zo zoals op de eerste? Die is wel heel leuk zo met de namen en pootjes erbij.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 9:36 am
Nee, bij de 2de komt er niks meer bij omdat je daar krijt ziet tussen de foto's (je moet goed kijken :-) ) dit is natuurlijk veel soberder dan jullie lo's
Elske Scrap a lady
Aantal berichten : 4225 Registratiedatum : 22-05-11 Leeftijd : 48 Woonplaats : Lille
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 9:40 am
Ah ja, ik zie een beetje donkerder grijs tss de foto's. Ja ze zijn sober, maar daarom niet minder mooi hoor! Jou stijl kan me ook wel bekoren.
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 9:42 am
Dank u :-)
seefje Scrap a holic
Aantal berichten : 13163 Registratiedatum : 27-01-10
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 10:05 am
vind ze ook wel mooi hoor ondanks de eenvoud soms is less ook more he
dafkapin Scrap a lady
Aantal berichten : 5117 Registratiedatum : 31-01-10
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 10:16 am
ik vind ze heel mooi, echt stijlvol de eerste vind ik prachtig met die pootjes pootjes gestempeld of met een mask gedaan?
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 10:26 am
wat is een mask? :-D ik ken al die benamingen niet Dat was zo een sjabloontje en dan moest je met een stempel stift op de sjabloontje stempelen snappie?
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 10:58 am
volgens mij is het met zo'n mal ook sneller uitgemaakt hoe je je pagina wil opbouwen....wij zitten daar soms al veel tijd in te steken en dan moeten we nog beginnen....
ik vind dat ook wel stijlvol hoor, zo strak ik vind de eerste ook iets leuker, met de pootjes
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 11:03 am
de eerste vind ik ook het leukst, gewoon omdat er iets meer opstaat van extra versiering!
Gast Gast
Onderwerp: Re: Zero en Nena ma aug 15, 2011 11:44 am
Vind ik ook hoor Goh, soms ben je daar ook lang aan bezig. Je moet ook altijd zorgen dat je foto's mooi uitkomen dus je moet ff zoeken met die mallen. Maar jullie weten mss op voorhand wat je gaat maken qua versiering dit is iets waar ik niet over nadenk op voorhand. Ik kijk uiteindelijk hoe mijn foto's liggen en dan kijken waar er nog plaats is voor eventueel een extraatje
Onderwerp: Re: Zero en Nena di aug 16, 2011 8:05 am
ja die mallen moet je idd niet onderschatten ! enne : nollie ...ik weet nooooooit wat voor versieringen ik ga gebruiken op voorhand...dat komt pas als alles een plaats gekregen heeft op mijn lo en dan begin ik op te vullen als het ware